سخنی از فریدون مشیری
 
حسابداری در آبادان
ارائه مطالب مفید حسابداری و مدیریت برای دانشجویان حسابداری آبادان و خرمشهر



نظرات شما عزیزان:

hasty
ساعت23:34---27 بهمن 1392
حق پدید است از میان دیگران

همچو ماه اندر میان اختران



گر نبینی این جهانمعدوم نیست

عیب جز انگشت شکست شوم نیست



دو سر انگشت خود بر دو چشم نه

هیچ بینی از جهان انصاف ده



رو سر در جامه ها پیچده ای

لا جرم با دیده و نادیده ای



*گلچینی از اشعار مولانا*


hasty
ساعت23:10---27 بهمن 1392
انسان ها فقط در یک چیز مشترکند:متفاوت بودن
*رابرت زند*


hasty
ساعت23:07---27 بهمن 1392
انسان به درستی همان می شود که به آن فکر میکند.

*فلورانس نایتینگل*


hasty
ساعت0:57---24 بهمن 1392
هر سکوتی خالی از اندیشه بود خطاست.

(حضرت رسول (ص))


hasty
ساعت0:43---24 بهمن 1392
ایمان داشته باش که کوچکترین محبتها حتی از ظریف ترین حافظه ها پاک نخواهند شد.
/هوگو/


hasty
ساعت23:35---23 بهمن 1392
آفریدگار را نزدت بزرگ دان
آفریدگان
نزدت کوچک خواهند بود.
(امام علی (ع))


hasty
ساعت23:23---23 بهمن 1392
زینت انسان3 است:1-علم 2-محبت 3-آزادی

(افلاطون)


hasty
ساعت23:20---23 بهمن 1392
نباید دستی که بوی گل میدهد به جرم چیدن گل محاکمه کرد شاید گلی کاشته باشد.
کتاب آیین رستگاری


hasty
ساعت15:10---20 بهمن 1392
هیچ کس کامل نیست زیرا کامل بودن /انسان نبودن است.(برایان رابینسون)
پاسخ: هیچکس کامل نیست ، پس اینگونه نگاه کنید : مرد را به عقلش نه به ثروتش زن را به وفايش نه به جمالش دوست را به محبتش نه به کلامش عاشق را به صبرش نه به ادعايش مال را به برکتش نه به مقدارش خانه را به آرامشش نه به اندازه اش غذا را به کيفيتش نه به کميتش درس را به استادش نه به سختیش دانشمند را به علمش نه به مدرکش نويسنده را به باورهايش نه به تعداد کتابهايش انسان را به انسانيتش نه به ظاهرش دل را به پاکیش نه به صاحبش سخنان را به معنایش نه به گوینده اش


ندا
ساعت8:10---30 آذر 1392
ای کاش میتوانستند
از آفتاب یاد بگیرند
که بی دریغ باشند
در دردها و شادیهایشان
حتی
با نان خشکشان
و کاردهایشان را
جز از برایِ قسمت کردن
بیرون نیاورند ...
شاملو



ندا
ساعت8:09---30 آذر 1392
روزی ما دوباره کبوترهایمان را
پرواز خواهیم داد
و مهربانی
دست زیبایی را خواهد گرفت
و من آن روز را انتظار می کشم
حتی روزی که نباشم
شاملو


ندا
ساعت13:44---25 آذر 1392
همیشه سکوت نشانه تایید حرف طرف مقابل نیست،

گاهی نشانه قطع امید، از سطح شعور اوست.

میشل فوکو
پاسخ: سكوت، اين همدم ديرينه، گاهي گوياترين برهان هستي توست، بلندترين مرتبه كلام است و حاصل دانستن؛ چه سخت است شكستن سكوتي كه در پس آن چيزي نيست و چه محال است شكستن سكوتي كه تو، خود، در پس آني. سكوتي اين چنين آمدني و رفتني نيست. دانستني نيست. داشتني نيست. بودن است و چه باور نكردني! بودن عدم. كاش مي‌دانستم چگونه است كه ما وجوديم و عين عدم و سكوت عدمي است در مرتبه‌ي بودن. كاش مي‌دانستم چگونه است كه ما وقتي داشته مي‌شويم ، هيچيم و سكوت... . سكوت عدمي است كه خلق شد، بايسته‌ي قدرت او. سكوت نشانه‌اي است براي ما ، گاهي براي فهميدن


ندا
ساعت13:40---25 آذر 1392
به خودت کمی اهمیت بده

وگرنه لابه لای زندگی از بین می روی

و هیچکس هم نمی فهمد

جی.ام.کوئتزی
پاسخ: به خودت نگیر شیشه‌ی پنجره! تمیزت می‌کنند که کوه را بی‌غبار ببینند و آسمان را بی‌لکه! به خودت نگیر شیشه! تمیزت می‌کنند که دیده نشوی...


ندا
ساعت13:34---25 آذر 1392
از آدم ها بت نسازید،این خیانت است .هم به خودتان هم به خودشان.

خدایی می شوند که خدایی کردن نمی دانندوشما در آخر می شوید سرتا پا کافر خدای خودساخته(نیچه)
پاسخ: بعضی اوقات مردم نمی خواهند به حقیقت گوش بدهند زیرا نمی خواهند تصوراتشان از بین برود . . . ( نیچه).


aseman
ساعت16:36---1 آذر 1392
هر روز می پرسی که : آیا دوستم داری ؟
من ، جای پاسخ بر نگاهت خیره می مانم
تو در نگاه من ، چه می خوانی ، نمی دانم
اما به جای من ، تو پاسخ می دهی : آری !
ما هر دو می دانیم
چشم و زبان ، پنهان و پیدا ، رازگویانند
و آنها که دل به یکدیگر دارند
حرف ضمیر دوست را ناگفته می دانند
ننوشته می خوانند
من «دوست دارم» را
پیوسته ، در چشم تو می خوانم
ناگفته ، می دانم
من آنچه را احساس باید کرد
یا از نگاه دوست باید خواند
هرگز نمی پرسم
هرگز نمی پرسم که : آیا دوستم داری
قلب من و چشم تو می گوید به من : آری


aseman
ساعت15:16---1 آذر 1392
من ...

روز خویش را ...

با آفتابِ روی تو ...

کز مشرقِ خیال دمیده است ،

آغاز می کنم!!



من ...

با تو می نویسم و می خوانم ؛

من ...

با تو راه می روم و حرف می زنم ؛

وز شوقٍ این محال

که دستم به دست توست ،

من

جای راه رفتن ...

پرواز می کنم!!

.

.

.

آن لحظه ها که مات ...

در انزوای خویش

یا در میان جمع ،

خاموش می نشینم ؛

موسیقی نگاهٍ تو را گوش می کنم !

.

.

.

.

گاهی میان مردم . . .

در ازدحام شهر ...

غیر از تو هر چه هست ...

فراموش می کنم ...!!!
پاسخ: آدما مثل عكس هستن زيادی كه بزرگشون كنی كيفيتشون مياد پايين آسمان ، من آنقدر هم بزرگ نیستم که تو میگویی . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید . نظرات شما موجب بهتر شدن این وبلاگ می شود.
آخرین مطالب


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 131
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 132
بازدید ماه : 325
بازدید کل : 91427
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 235
تعداد آنلاین : 1