تاریخ تحویل پروژه مالی 1
 
حسابداری در آبادان
ارائه مطالب مفید حسابداری و مدیریت برای دانشجویان حسابداری آبادان و خرمشهر

آخرین مهلت تحویل پروژه مالی (1) مشخصه 2768 روز پنجشنبه مورخه 92/02/26 ساعت 14 الی 16 کلاس 307 می باشد ./



نظرات شما عزیزان:

راضیه کاظمی پور
ساعت23:15---15 تير 1392
سلام استاد،خسته نباشید

میخواستم راجب نمره های مدیریت مالی1 باتون صحبت کنم، اگر ممکنه زودتر تو سایت بزنیدش چون نمره هامون رو خیلی فوری لازم داریم


راضیه کاظمی پور
ساعت23:13---15 تير 1392
سلام استاد،خسته نباشید
میخواستم راجب نمره های مدیریت مالی1 باتون صحبت کنم، اگر ممکنه زودتر تو سایت بزنیدش چون نمره هامون رو خیلی فوری لازم داریم


راضیه کاظمی پور
ساعت23:13---15 تير 1392
سلام استاد،خسته نباشید
میخواستم راجب نمره های مدیریت مالی1 باتون صحبت کنم، اگر ممکنه زودتر تو سایت بزنیدش چون نمره هامون رو خیلی فوری لازم داریم


محمد آبادانی
ساعت23:26---28 خرداد 1392
سلام استاد، نگفته بودید که کاندیدای شورای شهر شدید؟ اگر گفته بودید کلی رای براتون جمع می کردم ولی خب همین که به عنوان علل بدل هم انتخاب شدید را تبریک می گویم!
پاسخ:سلام محمد جان . بابت ضعف اطلاع رسانی عذر می خوام . خیلی متشکرم . انشاالله دوره بعد . . .


حجت اله اسدی نسب
ساعت1:39---27 ارديبهشت 1392
امشب شب آرزوهاست:
پاسخ:ممنون استاد اسدی .
آرزومند آرزوهایت هستم . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید . نظرات شما موجب بهتر شدن این وبلاگ می شود.
آخرین مطالب


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 252
بازدید کل : 91354
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 235
تعداد آنلاین : 1