من و خدا
 
حسابداری در آبادان
ارائه مطالب مفید حسابداری و مدیریت برای دانشجویان حسابداری آبادان و خرمشهر

از من تا خدا راهی نیست …

فاصله ایست به درازای مـــــن تا مـــــن !!!

و در این هیاهوِی غریب ، من این من را نمیابم
.

 

خدا یا . . . !

به دوراهی های زمین که می رسم .

چشم به آسمان می دوزم . . .

آنجا راه همیشه یکیست . . . !



نظرات شما عزیزان:

Aseman
ساعت3:01---25 مرداد 1392
خدا مطلق است...بی جهت است.این تویی که در برابر او جهت می گیری
پاسخ: من زیر نگاه خـــدا قد می کشم ......... و این خداست که با لبخندش جان تشنه ام را سیـــراب می کند ...... من دستانم را به سوی آسمـــان دراز می کنم ...... تا زمــانی برسد وخـــدا دستانم را دردستانش گیرد ومرا به سوی خـــود خواند..........

ندا
ساعت11:53---31 ارديبهشت 1392
سلام خسته نباشید

استاد من بدجور به کمکتون احتیاج دارم این ترم متاسفانه یک مشکلی برام پیش اومد که اصلا نتونستم از اصول3 چیزی بفهمم نمیدونم چیکار کنم.انگار واسم نا آشناست.توروخدا راهنماییم کنید چیکار کنم؟مرسی
پاسخ:سلام یکم دیر به فکر افتادی . ولی با توجه به اینکه اصول 3 درس بسیار ساده ای است می تونی در این مدت کم، نیز موفق بشی . فقط کافی وقت بزاری و با برنامه ریزی پیش بری . بهتر است که از فصل هایی که بارم بیشتر داره شروع کنی . برات آرزو موفقیت می کنم .


پگاه
ساعت2:00---27 ارديبهشت 1392
دعایتان را اجابت کند...

آنکه آسمانی را میگریاند...

تا گلی را بخنداند...


پاسخ: لبخند پر مهر خدا را برایتان آرزو می کنم .


دانشجو پیام نوری
ساعت16:38---25 ارديبهشت 1392
حافظ:
راهیست راهِ عشق که هیچش کناره نیست...آن‌جا، جز آن که جان بسـپارند، چاره نیست
مرسی


دانشجو پیام نوری
ساعت20:33---24 ارديبهشت 1392
به نام والاترین حسابرس هستی





چنان زندگی کن که کسانی که تو را می شناسند، اما خدا را نمی شناسند، بواسطه آشنایی با تو، با خدا آشنا شوند. استاد دیر به دیر پست میزارین اما درعوض با محتوا میزارین.


واقعا درسته خدا میگه من از رگ گردن به شما نزدیکترم اما واقعاً در این هیاهوی غریب، من این من را نمیابم.


پاسخ: بابت كم كاري از شما و همه دوستان عذر میخوام . به امید خدا از تیر ماه به بعد بهتر می شود ./

پاسخ:مجدد شعر ارسال کنید .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



           
سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 17:11
حسین حسن اصل بهبهانی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید . نظرات شما موجب بهتر شدن این وبلاگ می شود.
آخرین مطالب


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 80
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 81
بازدید ماه : 274
بازدید کل : 91376
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 235
تعداد آنلاین : 1